Re: Komp mi piszczy, piiiiiiii

Autor: A_Zet (adek_at_kki.net.pl)
Data: Thu 07 Aug 1997 - 11:49:46 MET DST

"Bartosz Strozek" <strog_at_polbox.com> napisał(a):

>zaczyna sie z niego wydobywac cholernie denerwujacy pisk, taki jak z
>mojego starego telewizora tylko ciut cichszy. Pisk ustaje dopiero [...]
>gdy rusze mysza czy obudze go w inny sposob. Mam Soyo HX i V+.

A ja Zappa.

>Ratujcie, bo niedlugo chyba wylacze cale to zarzadzanie energia i nie bede
>juz taki przyjazny dla srodowiska...

Mialem to samo, ale jakos mi sie kojarzylo z uzywaniem karty
radiowej. Ustalo, ale bylo zbyt duzo zmian, (m. in. wyrzucona
karta radiowa, wymienione dyski, dodana karta dzwiekowa) by
przypisac to jednoznacznie, niemniej nic nie zmienialem w
zarzadzaniu energia (mam dla kompa wylaczone, tylko standardowy
wygaszacz ekranu).

Pozdrawiam
Adek

(Katowice: adek_at_kki.net.pl
akumulatory wszelkiej masci: az1_at_poczta.com)