Komp mi piszczy, piiiiiiii

Autor: Bartosz Strozek (strog_at_polbox.com)
Data: Thu 07 Aug 1997 - 10:29:56 MET DST

Kiedy komp mi przechodzi w tryb doze zaczyna sie z niego wydobywac
cholernie denerwujacy pisk, taki jak z mojego starego telewizora tylko ciut
cichszy. Pisk ustaje dopiero gdy komp zasypia do konca i przechodzi w tryb
suspend (w standby nadal piszczy) albo gdy rusze mysza czy obudze go w inny
sposob. Jak moj stary telewizorek piszczy to trzeba go z odpowiedniej
strony i mocno potraktowac piacha, ale boje sie tak robic z moim
komputerkiem. Mam Soyo HX i V+. Ratujcie, bo niedlugo chyba wylacze cale to
zarzadzanie energia i nie bede juz taki przyjazny dla srodowiska...
Strog

Strog - Bartosz Strozek
strog_at_polbox.com

te jeszcz dzialaja..