Re: mmx emulator

Autor: Slawek Wegorzewski (swegorze_at_ii.pw.edu.pl)
Data: Thu 07 Aug 1997 - 19:31:41 MET DST

****************

> co

> Przychylam sie do powyzszej wypowiedzi i czekam na odpowiedz.
> P_at_WEL

****************

A wiec odpowiadam:

Ja nawet nie uruchamialem tego programu !!!

Moj domowy kompek jest w trakcie skladania, a na tym w pracy (czyli tym
z ktorego mailuje) nie instaluje zadnych "wynalazkow".
Nie moge sobie pozwolic nawet na 1 godzine przerwy w pracy z tego
powodu, ze jakis program wykrzaczyl mi system !!!

Tak wiec w pierwszym poscie napisalem "kto tego uzywa i co to jest" - po
prosu bylem ciekawy, czy to dziala.
Skoro nikt tego nie mial i wiele osob prosilo o adres albo o przeslanie
mailem, to udostepnilem.
Wiec jesli ten program to ryfa, to bardzo przepraszam, ale co zlego, to
nie ja...

Pozdrawiam

Save

e-mail: swegorze_at_ii.pw.edu.pl