Re: mmx emulator

Autor: Slawek Wegorzewski (swegorze_at_ii.pw.edu.pl)
Data: Thu 07 Aug 1997 - 00:33:21 MET DST

ALELULJA, BRACIA I SIOSTRY !!!

Radujmy sie !!!

Jesli chcecie nakladke emulujaca MMX na zwyklym pentiumie, to wejdzcie
na:
http://bolek.ii.pw.edu.pl/~swegorze/
i kliknijcie na moje zdjecie.

Karpio napisal:"Nie kasuj tego. To jest warte fortune :>"
Wiem, wiem, nie kasuje, a nawet udostepniam wszystkim chetnym.
I nie zadam za to fortuny - mozecie w ramach podziekowan przyslac mi po
puszce piwa - e-mailem oczywiscie ;-) (a jak sie zbierze duzo tych
puszek, to zrobie balange).

I jak sprawdzicie to napiszcie, jak to dziala (nie sprawdzalem !!!).

Pozdowka

Save

e-mail: swegorze_at_ii.pw.edu.pl
e-mail: slawekw_at_wonet.com.pl