Re: soyo hx 256 - lepiej nie mowic

Autor: Krzysztof Wiśniewski (kwis_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Tue 05 Aug 1997 - 10:48:30 MET DST

Tomasz Marszalek wrote:

> Uzywam plyt Soyo HX i jestem zadowolony.

Mam pewien problem, ktory byc moze pomozecie mi rozwiazac.
Posiadam w pracy 3 komputery z plytami SOYO 512 i zainstalowanym WIN 95.
Wszystko dziala bardzo dobrze ale ....

Na jednym z komputerow (wszystkie sa skonfigurowane podobnie) dzieje sie
cos dziwnego. Nie wiem czy to problem plyty czy tez WIN 95. Otoz po
jakim czasie po wlaczeniu (moze to byc 10 min, a moze i 1 godz.)
komputer zaczyna spowalniac i po kilkudziesieciu sek. "zatrzymuje" sie
calkowicie. Po RESET nie laduje systemu i sam po wyswietleniu ramki z
konfiguracja resetuje sie. Trwa to kilka razy. Najlepiej pomaga
wylaczenie na 2-3 min.

Co wy na to?