Co sie dzieje z moim dyskiem?

Autor: Grzegorz Tomczyk (com-soft_at_doskomp.lodz.pl)
Data: Mon 04 Aug 1997 - 22:04:35 MET DST

Czesc
Zalozylem na swoim dysku fat32 z Win'95 OSR
Mam taka ciekawostke.

Otoz na dysku Caviar 1,6 GB w srodowisku GUI Win'95
komenda dir oraz Win'95 pokazuje mi 450 MB wolnego miejsca.

Jezeli odpale tylko sam system bez graficznego srodowiska
np opcja: "tylko wiersz polecen" to wszyskie programy mi pokazuja
ok. 80 MB wolnego miejsca i nie mozna na moj dysk wkopiowac wiecej danych.
Rozmiar ogolnej powierzchni dysku jest pokazywany OK

Co to moze byc?.

Scandisk i ndd32 nic nie znajduja.
Mam jedna partycje 1.6 GB

Prosze o odpowiedz osob ktore maja jakis pomysl.
Dziekuje
http://snack.p.lodz.pl/~gtomczyk
mailto:gtomczyk_at_snack.p.lodz.pl