Re: Jaki monitor - 15 cali ?

Autor: Mariusz Krukowski (kruk_at_it.pl)
Data: Mon 04 Aug 1997 - 09:55:14 MET DST

psychor wrote:

> Witam na głebokim morzu !!!
>
> Mam kilka propozycji przy wyborze 15":
>
> - CTX jest niedrogim monitorem jeśli bierzemy pod uwagę możliwości do
> ceny, a napewno jest atrakcyjnym zakupem. Biore pod uwage
> monitory z kineskopem invarowym z seri XE. Mają plamkę 0,26 , a inne
> parametry są na dobrym swiatowym poziomie, takie jak
> C-pion 50-120Hz, C-poz 30-85kHz, MaxRoz 1600-1200. Mam obecnie ten model
> monitora i sprawuje sie bez zarzutow, a te kolory sa super.
> - Samsung 15"Gli jest dla mnie ciekawostką na rynku monitorów gdyż
> [...]

Kupilem Samsunga 15 GLi i rzeczywiscie, dosc wygodnie sie na nim
pracuje.
Jest jednak pewien feler - w rozdzielczosci 1024x768 pojawia sie mora.
Tu pytanie: czy jest to wada mojego egzemplarza, czy tez wszystkie
monitory
tego typu pokazuja w tej rozdzielczosci prazki? Rozdzielczosc 1024x768
jest dla mnie bardzo wygodna - duzo pracuje z tekstem; wyzsze
rozdzielczosci
daja juz zbyt niskie czestotliwosci odswiezania, a i tekst jest zbyt
drobny.