Re: Jaki monitor - 15 cali ?

Autor: psychor (psychor_at_polbox.com)
Data: Fri 01 Aug 1997 - 23:19:36 MET DST

Witam na głebokim morzu !!!

Mam kilka propozycji przy wyborze 15":

  - CTX jest niedrogim monitorem jeśli bierzemy pod uwagę możliwości do
ceny, a napewno jest atrakcyjnym zakupem. Biore pod uwage
monitory z kineskopem invarowym z seri XE. Mają plamkę 0,26 , a inne
parametry są na dobrym swiatowym poziomie, takie jak
C-pion 50-120Hz, C-poz 30-85kHz, MaxRoz 1600-1200. Mam obecnie ten model
monitora i sprawuje sie bez zarzutow, a te kolory sa super.
- Samsung 15"Gli jest dla mnie ciekawostką na rynku monitorów gdyż
dotychczas Samsung kojarzył się z koszmarym modelem 14"+głośniczki za ok
770 zł o tragicznych parametrach. Model ten sie wyruznia bardzo estetycznym
wygladem, kineskop posiada FST, non-glaRE, 90 degree deflection, darkface,
oraz plamka 0,28. Czestotliwosci ustawia automatycznie podczas zmiany trybu
pracy oraz inne bajery niespotykane w drogich modelach 15". Maksymalna
rozdzielczosc to 1600-1280 mimo ze producent podaje1280-1024, ciekawostka
jest przejzysty obraz ktory ma bardzo dobry kontrast co jest rzadkie przy
tym trybie w 15". Czestotliwosc pracy to C-pion 50-120Hz, C-poz 30-65kHz.
Jestem pod wrazeniem mozliwosci tego monitora i to w cenie ok. 1060zł ???

Jest to propozycja która pozwala na zakup atrakcyjnego monitora w ciekawej
cenie.

A co do Philipsa 105B to rzeczywiście ma calkiem dobre parametry i zbyt
dlugo niezastanawiaj sie nad zakupem 15" bo za tydzien beda lepsze i tansze
monitory, a wybieranie monitora z innych o podobnych parametrach jest
jedynie strata czasu.
W chwili zakupu i tak monitor jest przestarzaly.

Do zobaczenia w cyberspace.
psychor_at_polbox.com

Konrad Palczynski wrote in article <01bc9de5$3c9e2500$b1a1ccc2_at_cray-2>...
>Radze poczekac do konca sierpnia - pojawia sie CTX Futura 15" z
kineskopem
>BLACK TRINITRON po okolo 15 baniek
>
>Marek Jedlinski <eristic_at_gryzmak.lodz.pdi.net> napisał(a) w artykule
><33df7145.412575_at_news.nask.org.pl>...

>sie,

>paramtry,

>najlepiej -
>myli),