Re: He, he cd

Autor: Andrzej Abraszewski (abra_at_polbox.com)
Data: Wed 23 Jul 1997 - 18:36:19 MET DST

Gdzies mi zapodzial sie i Twoj list wiec odpisuje troche po czasie.

milosz danielewski wrote:

> dlaczego dla kazdej z poteg ? nie wystarczy K = 2e10, M = 2e20, G =
> 2e30, T = 2e40 ? Zupelnie bezsensowny argument.

Ejze. Ale nie chce zanudzac (szersze uzasadnienie moge wyslac na priv). Literki
(jako przedrostki jednostek miar zarezerwowano juz - klania sie SI)
dla mega (M), giga (G), Tera (T) i odnosza sie do dziesiatkowego systemu liczenia,
prosze wiec nie szafowac nimi tak dowolnie. A pozostale potegi tez wydaja sie
atrakcyjne i godne nadania im osobnej literki, stad pisze o alfabecie chinskim.
Oczywiscie to bzdura bo chodzilo mi o dogadanie sie w sprawie K,M,G.
Proponuje jednak zapoznac sie z PN-71/T-01016 i przemyslec czy moja propozycja
nie upraszcza i porzadkuje tego.

> 33.6 Kbps.Proponuje isc na piwo - kazdy wie jak to odczytac

Skoro wiesz jak to odczytac i chcesz isc na piwo. Uwazaj by gorycz
niepewnosci nie zepsula Ci smaku piwka (bo tego nie da sie poprawnie ! odczytac).
Z lektury listy dyskusyjnej ( ale i pism branzy informatycznej)
wywnioskowalem, ze chyba nie kazdy to wie. Dlatego zreszta podjalem sie
szerszego naswietlenia problemu, oczekujac na konstruktywny odzew
listowiczow. Ale sa wakacje, wiec pewno i przynalezne im wieksze ilosci
piwa. Na zdrowie.

A.A.