Re: DYSK TWARDY

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sun 03 Aug 1997 - 11:32:06 MET DST

"Cezary Golubiewski" <cezaryg_at_polbox.com> wrote:
>Cześć.
>Czy Wiecie może dlaczego na giełdzie sprzedawcy dają rok gwarancji na HDD
>WD CAVIAR?

zeby mozliwie szybko opedzic sie od klienta. poza tym na gielde najwczesniej
wpadaja wersje z tzw. odrzutow. juz pare razy byly sensacje w tym temacie.

>Przecież podobno WD wystawia

producent swoje, sprzedawcy swoje. to twoja forsa, i ty wybierasz
u ktorego sprzedawcy, jaki dysk. w warszawce to sie moze oplaca.
ale jak ja siedze w lublinie, i mam kupic tylko dysk to mi sie
wybitnie nieoplaca. na miejscu, w sklepie z 3letnia gwarancja mam
niewiele drozej. a jak dysk jeszcze padnie, to musze znowu sie przejechac
i wtedy jestem juz stratny. poza tym dochodzi kwestia nieuczciwosci
sprzedawcow. jak firma 'krzak' istnieje od pol roku, to rownie dobrze za
miesiac
moze zwinac zagle. i wtedy swoja gwarancje mozesz powiesic
na gwozdziu :)

>Ostatnio padł mi dysk WDCAC21000H. /Po 15 miesiącach użytkowania/ Zamierza
>kupić drugi, ale nie wiem jakiej firmy?

a to juz jak chcesz. moze quantum ? chyba ze chcesz rakiete miedzyplanetarna,
wtedy IBM.

>Mam zamiar zakupić sobie CAVIAR-ka
>powyżej 2GB na przykład 2,5 GB CAVIARA. Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z
>tym dyskiem?

tak. od 3ch miesiecy uzytkuje takowy. poza tym ze nie grzeszy szybkoscia,
na razie nie narzekam. z tym ze ja mam z bardzo pewnego zrodla, a nie
z gieldy. oczywiscie z 36mies. gwarancja.

w warszawie jest bardzo duzo sklepow komputerowych. wybieraj jedynie
sposrod tych, ktore daja 36mies. jak mniej, to nawet nie patrz na cene
bo firma jest podejrzana.

>AC21000H
>AC11300L

>Co to jest to "H" i "L" ?

wielkosc cache (ramu) na dysku. spytaj karpia, on ma obryte te oznaczenia :)
ja az tak sie w tym nie grzebie.

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |