Re: 32MB -> 16MB nagle ?

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sun 03 Aug 1997 - 11:12:18 MET DST

zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl (Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL) wrote:

> robi sie dwucynek zlota :)

sciemniacie chlopaki. na styku tworzy sie ogniwo. i nie reaguje
cyna ze zlotem, lecz cyna z tlenem z powietrza. takze z siarkowodorem.
(w poblizu komputerow domowych zwykle siedza ludzie, a ci jak
powszechnie wiadomo od czasu do czasu puszczaja baki :)))))

> To zalezy ktore. Niektore chromowane, niektore niklowane
> a niektore kadmowane, a niektore cynowane.

na szczescie srebrzonych nie ma. te dopiero reaguja z siarkowodorem
(wlasciwie to z siarkoODOREM).

> Te styki, o ktorych mowimy musza byc pokryte miekkim metalem
> zeby przy zakladaniu latwo zerwac warstwe tlenkow. Chrom odpada.

ja zauwazylem, ze bez wzgledu na to czy zolte czy biale, glebokosc
wgniecen jest taka sama. przynajmniej moje slepe oko nie dostrzega
specjalnej roznicy.

>BTW Jak zrobisz analize chemiczna tych stykow to mnie przekonasz.
> Inaczej to tylko filozofujemy.
> Jest sobota. Mozemy sobie pozwolic.
>--
>Romek

filozofia to jedna z krolowych nauk :))))))))

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |