Re: Podkręcanie wszystkiego: MCLK tu jest 78,8kb - mclk.zip (1/1)

Autor: Krzysztof Gmyr (gmyr_at_umt.ipl.net)
Data: Sat 02 Aug 1997 - 23:42:01 MET DST

Hubert DePeSz Lubaczewski wrote:

> In article <01bc9a89$67d460e0$e778b5c2_at_dziubek>,
> dziubek_at_spamfilter.invarnet.inwar.com.pl says...
>
> fakt, od binariow sa alt.binaries, a jak sie chce cos komus na tej grupie
> pokazac, to po prostu trzeba zamiescic adres skad mozna to z sieci
> sciagnac.

> no nie przesadzaj. nikt nikogo nie zmusza. przeciez widac, ze jest to
> duzy plik i jak nie chcesz to nie sciagasz. to nie jest lista dyskusyjna,
> tylko grupa newsowa. sam mam modemowe i jakos to przezylem (nie
> sciagnalem :))

A ja mam automatyczne sciaganie tej listy i nie patrze, jakie akurat
wiadomosci sie pojawily. robie to dopiero off-line. Lepiej bylo jednak
podac jakis URL do tego programu, najlepiej bylo umiescic go na swojej
stronie i bylby spokoj.

--
Krzysztof 'Lovely' Gmyr              | Jeden obraz jest wart tysiac slow