Re: Re: CO s[ą-->ą]dzicie o płycie: PILNE

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Sat 02 Aug 1997 - 01:33:40 MET DST

baribal_at_kk.kalisz.pl (Bartek Nagorny) writes:

> Jeśli u kilku osób (w tym i u mnie) w win95 soyo-syf działa źle, a po
> przejściu na inne płyty (ja-abit bezzworkowy) nie ma żadnych problemów
> to znaczy, że płyta jest do d... Teraz mam perfekcje w _jakimkolwiek_
> oesie. 95% ludzi w Polsce używa win95 więc z tego powodu _nie można_
> czegoś takiego jak soyo im polecić. To, że na soyo linux dobrze
> działa... to pewnie interesuje 2% kupujących.

Co ma piernik do wiatraka. Jesli plyta dziala dobrze w jednym systemie
(ok, jakims wspolczesnym, wykorzystujacym ja i pozostale elementy
maszyny), to ma dzialac w kazdym innym, i koniec. Jesli nie dziala,
to albo pierwszy system nie wykorzystuje czegos, co probuje wykorzystac
drugi, albo drugi system podkreca ustawienia plyty, albo po prostu
to nie jest problem z plyta, tylko z bledami drugiego systemu.

--
Krzysztof Halasa