Re: Kupilem modem

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 02 Aug 1997 - 17:36:58 MET DST

On Sat, 02 Aug 1997 13:29:19 -0500, Synthe

>Twierdzisz, ze nie da sie zrobic upgrade'u do k56 Flex ?????

Dac to sie moze i da, ale jedna z firm [zlomtrix, zloom, czy inny
rockwell] nazywa to prawidlowo: upTrade.
Czyli odkupuja od Ciebie stary, i sprzedaja nowy, bo konstrukcja
zasadniczo inna.

>(oprocz tego chyba przesadzasz z ta jakoscia zlomtrixow - ja na
>swojego nie narzekam - nie zrywa, laczy sie zawsze na 33600 - nie ma
>zadnych problemow)

Zgadza sie - troche przesadza. Niezaleznie od ceny nalezy oczekiwac
ze urzadzenie z napisem "modem 33600" na tyle sie laczy i tendencji
do tracenia polaczenia nie ma.
Ale za te pieniadze i przy tych firmach nalezy tez oczekiwac ze
znalezienie tego jednego dobrego egzemplarza troche czasu nam
zajmie... :-) Ten Twoj to pierwsza sztuka z polki tak dziala?

J.