Re: szybkie dyski do serwera, bylo: FastEthernet

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 02 Aug 1997 - 17:36:54 MET DST

On 2 Aug 1997 12:34:06 +0200, karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl (Andrzej

>1. Wszystkie
>2. Tego cache jest roznie: w tej chwili od 64kB do 512kB ze srednia w
> okolicach 128kB a w lepszych dyskach 256... Dyski SCSI maja zwykle
> 2-4x wiecej RAMu, ale generalnie nie to stanowi o ich wyzszosci...

Tylko jest jeden problem - pojemnosc sciezki. Samemu dyskowi operacje
oplaca sie robic calymi sciezkami, wiec do samego czytania
warto miec bufora na dwie, trzy sciezki co najmniej. To ile mozna
zbuforowac danych do zapisu, jesli sciezka ma 100kB, a caly dysk 256KB
pamieci..

J.