Re: UNIX-skrypt

Autor: Radoslaw Zygmunt (radmar_at_delta.ii.tuniv.szczecin.pl)
Data: Fri 01 Aug 1997 - 18:32:31 MET DST

Wojciech Giersz wrote:

> Arkadiusz Sliwinski (kadi_at_key.net.pl) wrote:
>
> : A poniewaz pliczek powiedzmy 5MB sciaga sie wolno powstaje pytanko -
>
> : - czy moznaby zrobic tak, abym mogl sie rozlaczyc tak, aby na moje
> konto
> : przez caly czas ten plik sie sciagal?
>
> Nie jestem pewien czy kumnalem dokladnie o co chodzi,ale mysle,ze
> wystarczyloby polecenie "at" lub "crontab" - zalezy do czego jest
> dostep :-)
> Np. : at -frun 12:00 ( o dwunastej - dla opornych :-) )
> gdzie run to zwykly batch typu: ftp ftp.gdzies.tam.com <skrypt>wynik
> [...]

Piszesz " ftp -inv <skrypt>skrypt.out & "gdzie skrypt - nazwa twego
skryptu
         skrypt.out - nazwa pliku wynikowego
Przykładowa postać skryptu Unixowego:

open ftp.costam.com
user anonymous -radmar_at_delta.ii.tuniv.szczecin.pl
cd katalog
bin //binarna postac transmisji pliku ,bo inaczej sciagnie
ci jako 7-bit
hash //dobrze widziec w pliku *.out ile juz sciagnal
get plik.exe //jesli zerwal Ci wczesniej transmisje to reget
bye

Oczywiście cišg poleceń może być znacznie dłuższy !

Pozdrowionka ;)