Re: TX czy 440FX

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Thu 31 Jul 1997 - 00:42:26 MET DST

"Tomasz Marszałek" <lanco_at_polbox.com> writes:

> Po pierwsze:
> SMP jest poprawnie obslugiwane juz od 430VX - wprowadzono
> Concurrent PCI
> Po drugie:
> TX jest Chipsetem zoptymalizowanym dla procsorow MMX
> i najprawdopodobniej
> do konca roku wyprze VX i HX
> Po trzecie:
> W TX wprowadzono:
> DPMA
> Ultra DMA
> SMBus
>
> i dlatego jest on lepsz od HX.

Dla mnie HX jest lepszy. Wlasciwie TX to sie prawie nie nadaje.
Dlaczego? Uzywam pamieci z parzystoscia, szczegolnie w istotnych
maszynkach (jakos nie chce, by mi sie np. na przelewie jakis bit
zmienial). Poza tym wszelkie Ultra DMA i inne ATA33 nie maja zadnego
znaczenia w przypadku sterownikow SCSI.

--
Krzysztof Halasa