Re: WIN95 CZY NT4

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 01 Aug 1997 - 09:17:43 MET DST

Slawomir Bialek <civic_at_rhino.silesia.linux.org.pl> wrote:

>z list dyskusyjnych, i to niekoniecznie linuxowych...
>na ile prawdziwe nie wiem, ale tak organoleptycznie czująć
>coś w tym musi być :)
>a że kiedyś było kiepsko - jeszcze dwa lata temu w linuxie
>większość rzeczy była kiepska... rok temu też chyba za wesoło
>nie było...

zaczynalem na starym linuxie z kernelem 1.2.13 .
poza tym ze kernel mial taka sobie wydajnosc, i tak bil na glowe
tzw. produkty billa zarowno pod wzgledem wydajnosci, jak i obslugi sieci.
a bylo to jakies dwa lata temu.

>no tak... ale wszystkie te punkty to wina pozostałych części
>systemu, a nie samego stosu TCP/IP...

to jest naprawde trudno ocenic co zawinilo. tam jest tyle przejsc
w poprzek ze latwo sie zgubic :)

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |