Odp: HP 5L - problemy

Autor: Grzegorz Tomczyk (com-soft_at_doskomp.lodz.pl)
Data: Thu 31 Jul 1997 - 23:06:06 MET DST

Czesc.
Mam taka drukarke i zauwazylem, ze po wejsciu do BIOS'a komputer
cos do niej wysyla.
Z tym ze u mnie nie ma zadnego problemu bo ona sie tylko wlacza
(aktywuje) i to wszystko.
Bardziej dokucza mi Winda gdy przy wychodzeniu z niej rowniez
drukarka jest wlaczana

Pozdrowienia

mailto:gtomczyk_at_snack.p.lodz.pl
 ----