Kupiepeceta na akumulator

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Thu 31 Jul 1997 - 09:23:45 MET DST

Edwin Wierszelis wrote:

Co ciekawe - Twoj post doszedl do mnie dwa dni pozniej niz odpowiedz na
niego...

[...]

 EW> Troche sie dziwie, ze Ty wlasnie taki tekst napisales. Sprawdzales
 EW> czy to wyjdzie? Bo ja nie. I nie probowalbym, bo by mi bylo szkoda
 EW> UPSa.

Sprawdzalem osobiscie wlasnie na APC BackUPS 400 - tym starszym, jeszcze bez
klapki do wyciagania akumulatora.

 EW> Te zwierzatka sa dosc inteligentne,

Wyjatkowo malo inteligentne.

[...]

> [...]
 EW> serwisowca, albo sam posprawdzal kilka monitorow mono. Sadze, ze bym
 EW> znalazl taki, ktory ma wewnatrz 12V. - 12V przerobilbym na 5 impulsowa
 EW> przetwornica, nie silac sie na projekty wykorzysujac nie po Bozemu schemat
 EW> zasilacza impulsowego ze starszego numeru Radioelektronika, - co do -5V
 EW> lub -12, poszukalbym takiej plyty, ktora tych napiec nie uzywa. Do
 EW> zasilania RS'ow mozna by zrobic niezbyt mocna przetworniczke, chocby i bez
 EW> elementow indukcyjnych.
 EW> Chyba byloby jeszcze tansze od peceta z rozprutym UPSem.

Prucie komputera i monitora uwazasz za prostsze od podpiecia dwoch drutow do
UPSa??? UPSy sa przydatne i coraz czesciej, nawet w domach, znajdziesz je przy
komputerze...

 EW> Co do wyobrazni, jej braku bym Ci nie zarzucil na pewno. :-)

;->

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl