szybkie dyski do serwera, bylo: FastEthernet

Autor: stach_at_amk.rmnet.it
Data: Wed 30 Jul 1997 - 23:57:54 MET DST

On 1997-07-29 znik said:

>nie chodzi o to bys wsadzil mu kontroler SCSI, lecz zebys
>mu wsadzil DOBRY KONTROLER SCSI. jak wepchniesz smiecia, nic nie
>zyskasz bo i tak procesor bedzie musial przepychac dane z ramu do
>sterownika, a powinien to robic sam sterownik we wlasnym zakresie.

W server'ze juz taki sterownik zastalem (AHA 1540)
lacznie z para Fujitsu 1,2GB i moim zadaniem nie
jest zbudowac server bez ograniczen finansowych
a polatac to co jest aby sie nie sypalo i nie gubilo
danych.
Po wymianie plyty na P120 mocy procesora jest
"w nadmiarze" tak, ze nie widze tu problemu ...

>kontroler scsi za 5 baniek nadaje sie co najwyzej do obslugi
>skanera, lub sredniej jakosci streamera.

Wytlumacz to glownej ksiegowej :-((((

>dyski sa drozesze tak pi razy oko o 30%. ale sterownik trzeba wziasc
>dobry. wtedy nawet glupie 486/33mhz przesciga w transferach
>niejednego pentiaka.

Popatrz sobie w cenniki ... :-(((

>no to sobie wkladaj. nie chcial bym miec takiego admina jak ty
>:))))))))

Jeszcze malo wiesz o warunkach w jakich pracuje :-(((

>ps: znam miejsce, gdzie nie posluchali mojej rady. zamiast kupic
>porzadna plyte glowna i porzadny sterownik scsi, kupili jakies
>tanie badziewie znanej firmy 'noname' ze zintegrowanym scsi adaptec
>bez dma. chodzi to jak krowa.

No i co z tego? Tez znam wiele miejsc gdzie mnie
nie posluchali i kupili Ocipusy na stacje a server'y
maja na 386DX badz 486DLC. Znam rowniez wiele miejsc
gdzie mnie nie posluchali i kupili Ocipusy z Windows95
zamiast jednego HOST'a pod MDOS i terminali Sherwood ...
Latwo jest teoretyzowac jak sie nie ma realnych warunkow
i ograniczen wydatkow a z drugiej strony widzi sie,
ze potrafia wywalac pieniadze na niewlasciwe zakupy
i nie masz na to wplywu ... :-(((
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:stach_at_amk.rmnet.it 22-24 CET
Fax: UNIPROJEKT Warszawa 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

`[1;31;41mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive