szybkie dyski do serwera, bylo: FastEthernet

Autor: stach_at_amk.rmnet.it
Data: Wed 30 Jul 1997 - 23:58:10 MET DST

On 1997-07-29 znik said:
>takim cudem ze w przypadku SCSI wystepuje pewne magiczne pojecie,
>o nazwie 'buforowanie'. jest ono czesto realizowane przez sam dysk.

Jedyne magiczne pojecia z SCSI, ktore mi trafiaja
do przekonania to STRIPPING i MIRRORING choc
to drugie potrafia rowniez niektore kontrolery IDE
Takie "prawdziwe SCSI" jest niestety bardzo drogie
i kosztuje drozej niz moi pracodawcy cenia swoje dane :-)))
ktore i tak im zabezpieczam w postaci regularnych kopii

>spotkalem jeszcze drivera do netware, ktory poprawnie obsluguje
>tryb DMA dla IDE. kolejna sprawa to kilka dyskow na jednej tasmie.

Drivery dyskow do NetWare i tak pracuja po swojemu ...

>jedynie przemieszcza glowice ze sciezki na sciezke. w przypadku
>SCSI jest mozliwa transmisja danych do innego dysku w tym samym
>czasie, po tej samej tasmie. gdzies tak 4ry dyski sobie praktycznie
>wogole nie przeszkadzaja.

Czyzby? A w przypadku SCSI dane musza przechodzic
po 2 magistralach. Uwazam, ze nie jest mozliwa
jednoczesna transmisja danych do/z 2 dyskow po
magistrali SCSI bowiem jest to jeden kanal tak jak
Ethernet. Czyli lepiej miec 2 dyski w 2 kanalach IDE
niz 2 dyski na jednej tasmie SCSI ...
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:stach_at_amk.rmnet.it 22-24 CET
Fax: UNIPROJEKT Warszawa 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

`[1;32;43mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive