Re: Bezprecedensowa LICENCJA.

Autor: Slawomir Popiel (spopiel_at_sprynet.com)
Data: Tue 29 Jul 1997 - 00:34:17 MET DST

Ruskie i bulgarskie wirusy mamy tez tutaj. Od jakiegos czasu przestaly
podrozowac ststkami morskimi i teraz leca po Internecie! :))
Prawdopodobienstwo infekcji chyba takie same, chyba ze Panowie pakuja do
komputera kazda dyskietke znaleziona na ulicy.
Podalem informacje o McAfee nie poto aby przekonac kogokolwiek, ze jak
amerykanskie to lepsze. Poprostu sadze ze miec informacje nie zaszkodzi, a
odrobina konkurencji moze pomodz producentowi MksVir obnizyc cene lub
zrezygnowac z hologramu. Prawdopodobnie producent MksVir przekonal Panow ze
jest niezastapiony, i teraz Panowie tancza w takt jego muzyki, a tymczasem
McAfee wykrywa nawet hiszpanska france z syberyskim kolnierzem. A ze temat
bolesny swiadczy o tym popularnosc tematu na wielu grupach: popularnosc
rowna tylko tematyce wojen polsko-zydowskich.

--
Pozdrowienia,

> Moze tak? Ach ten nasz kochany narodek!

McAfee