Problem - CD Recorder Philips 2600 nie widzi żadnej p

Autor: Michał Malinowski (malina_at_kki.net.pl)
Data: Mon 28 Jul 1997 - 21:49:29 MET DST

Witam,

     Miałem dużo problemów z moim pecetem, doszło nawet do tego,
że wymienili mi płytę główną. Myślałem, że już wszystko będzie dobrze,
ale po kilku dniach chciałem uruchomić płytę CD z nagrywarki i
mnie zatkało :-).
     Po włożeniu CD do nagrywarki dioda mruga, jakby sprawdzała
nagrywarka czy włożyłem płytę, a następnie gaśnie, obojętnie czy
płyta jest czy jej nie ma. Nie widzi żadnej płyty obojętnie czy czystej
czy nagranej.
     Gdy odwołuję się programem to CD Rekorder jest niedostępny.
Nagrywarkę ma na kontrolerze skazy SCSI-2 Addaptec-a AVA-1505.
Za wszystkie informacje TIA.

Pozdrawiam.
Michał Malinowski - sprzedaż kwiatów-storczyków.
E-mail - malina_at_kki.net.pl wiwc_at_priv.onet.pl imho_at_free.polbox.com

PS. Chciałbym unikną kolejnej wizyty w serwisie.