Re: Mirror w Star Laser Printer

Autor: S. Z. (szab_at_pg.gda.pl)
Data: Tue 29 Jul 1997 - 06:46:33 MET DST

zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl (Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL) wrote:

> Ale jesli by w gre wchodzilo kupno nowej laserowki
> to polecam HP6MP ma postsrcipt a w opcjach tego jest takze mirror,
> odwrocenie negatywowe (czarne na biale) oraz skalowanie.
> Przy druku materialow konferencyjnych sformatowanych na A4
> mozna jednym kliknieciem wydrukowac to na kalce B5

Dowcip polega na tym, ze wlasnie kupiono mi drukarke
HP Laser Jet 6MP. Niestety, nie robilem tego osobiscie,
gdyz u nas w firmie zajmuje sie tym inna osoba. Poniewaz
moja dotychczasowa Star Laser Printer 8III nie jest
postscriptowa i nie moge drukowac w opcji mirror,
powiedzialem, ze potzrebna jest postscriptowa.

Niestety, po zainstalowaniu wspomnianej HP 6MP nie moglem
znalezc opcji mirror.

Pisalem do HP do Warszawy, ale nie raczyli odpowiedziec.
Na stronach WWW, ktore prowadzi HP nie ma
zadnego wyjasnienia.
Gdy zadzwonilem do HP Polska (W-wa, Aleje Jerozolimskie),
powiedziano mi,
ze to jest drukarka dla Windows 95;
dlatego nie ma drivera dla Win 3.11,
ktory umozliwialby drukowanie w mirror.
Poradzono mi, bym sciagnal ze strony domowej HP driver dla
Hp4M, bo podobno on byl dla Win 3.11.
Zrobilem tak, ale po zainstalowaniu tych driverow (jest ich kilka)
nie pojawila sie opcja mirror
(za to sa rozne znaki wodne i inne duperele).

To sie, po prostu, nie miesci w glowie,
ze cos takiego jest mozliwe w 1997 r.!
Firma HP w ogole nie interesuje sie klientem
po sprzedaniu mu produktu, nie ostrzegajac wczesniej,
na co sie naraza kupujac go.
To juz moja druga "przygoda" z ta firma
i coraz bardziej upewniam sie w przekonaniu, ze
ten monopolista poczyna sobie bezczelnie (przynajmniej w Polsce).

Czy moim obowiazkiem jest miec WIN 95?
Dlaczego kupujac drukarke postscriptowa,
nie moge na niej drukowac lustra??
Dlaczego mam sciagac jakies drivery?
Dlaczego HP nie obchodzi to, ze mam
problemy z ich produktem?

Cos tu jest nie tak, ale nie wiem, co?

Bede wdzieczny za ewentualny komentarz do tych moich
cierpkich zwierzen.

Stefan Z.
Gdansk.