Re: Bezprecedensowa LICENCJA.

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 27 Jul 1997 - 22:56:19 MET DST

On 27 Jul 1997 09:48:17 GMT, macias_at_phys.uni.torun.pl (Maciej
>Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl) wrote:

>: >To akurat ma każdy PC w postaci numeru w Biosie tyle,

>: Pod jakim adresem? Mowimy o numerze seryjnym - ma nie byc dwoch
>: egzemplarzy o tym samym numerze.

>Adresu Ci nie podam, ale potwierdzam -- takie cos istnieje i da sie stosowac
>/ja to robilem/. Zajrzyj do chociazby THelpa.

Nie znalazlem. Chyba ze mowisz o "PC Type", "bios release date", itp.
Chyba ze to jakas nowosc.
Hm, ciekawe czy upgrade flasha jest madry i zabezpiecza :-)

>: P.S. - a takie zabezpieczenie to jedno z gorszych dla uzytkownika,
>: i wystrzegac sie nalezy takich programow. Zawsze sprawiaja klopoty -
>: nawet najlegalniejszym uzytkownikom.
>
>Eeee tam. Jak sa programy kosztujace krocie, to sie i robi powyzsze i
>jeszcze klucz sprzetowy i jeszcze rejestracje, etc. I w koncu bez przesady,
>nie zmienia sie plyty glownej /nr ser./ co drugi dzien.

Zalezy. Jak sie ma przenosny dysk to sie zmienia i dwa razy dziennie.
A jak sie ma firme z dziesiecioma stanowiskami to juz ze sprzedawca
trzeba sie uzerac co dwa miesiace.
A klopoty z prezentacjami, praca sieciowa - goraco nie polecam.

J.