Re: Jak TPSA nalicza haracz? OFF-TOPIC

Autor: Paweł Radecki (pawrad_at_polbox.pl)
Data: Sun 27 Jul 1997 - 22:36:52 MET DST

Tomasz Leszczynski <zeton_at_waw.pdi.net> napisał(a) w artykule
<199707270208.EAA15534_at_ornak.waw.pdi.net>...
> O masz. Jestes moze ofiara Pawla Wimmera, ktory taka bzdure podal
> w opisie jakiegos programu licznikowego w PCK? Napisal co prawda "o
> ile mi wiadomo" ale moglby sprawdzic dzwoniac chociazby pod 914.

 Rzeczywiscie, jestem jego ofiara, ale jak pisze w PCK, to mysle ze cos z
sensem, dlatego wpadlem w panike, po kilku miesiacach surfowania dochodzi
do mnie, ze moze placilem 3x wiecej, ale niespodzianka! Przywrociles spokoj
mej duszy.

--
Paweł Radecki
pawrad_at_polbox.com