Re: Spadek prędkości połączenia po powodzi

Autor: Paweł Radecki (pawrad_at_polbox.pl)
Data: Sat 26 Jul 1997 - 11:11:34 MET DST

 Mam identyczny problem - wyciagam tylko 14400 albo... smiecie, tyle ze u
mnie nie bylo powodzi, mieszkam pod Koszalinem, u mnie takie dziadowskie
polaczenia sa normalne...

--
Paweł Radecki
pawrad_at_polbox.com

"Co masz zrobic dzisiaj, zrob pojutrze, bedziesz mial 2 dni wolnego"
Rafal Ruta <rafalko_at_polbox.com> napisał(a) w artykule
<01bc98f6$f8d02aa0$LocalHost_at_default>...