Re: Bezprecedensowa LICENCJA.

Autor: Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Fri 25 Jul 1997 - 13:36:34 MET DST

At 09:12 97-07-25 +0200, you wrote:
> Hologram naklejany na komputerze! Tego jeszcze nie bylo!

  Ano, mozna tez przykrecic srubkami tabliczke mosiezna z wygrawerowanym
  napisem. Ale takie rozwiazania sa drozsze. A hologram, dla niektorych,
  jest ladniejszy. MicroSoft tez dawal hologramy na swoich pudelkach
  jako zaswiadczenie autentycznosci.

> Kilku developers w USA wpadlo na podobny pomysl w przeszlosci:
> Program mogl dzialac tylko wteddy, gdy do portu drukarki wetknelo
> sie tzw. klucz sprzedawany z programem. Na szczescie pomyslu zaniechano.

   Alez nie. Ten sposob jest caly czas stosowany dla drogich programow
   sprzedawanych w Polsce. A widzialem, ze w Anglii tez je stosuja.
   I w Holandii tez.

> Nie wiem co to jest MKS, ale domyslam sie ze to program anty wirusowy.
> Sprobojcie sciagnac z Internetu program McAfee.

  A my popieramy, w swoisty sposob, polski przemysl komputerowy
  i wolimy MKS :)
  Ale powaznie to, problem jest taki, ze MKS wykrywa polskie wirusy,
  ktorych McAfee nie wykrywa.

--
Romek