Re: Bezprecedensowa LICENCJA.

Autor: R.Zylla, Lodz-Baluty (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Fri 25 Jul 1997 - 22:39:17 MET DST

At 21:32 07-25-97 +0200, pewien Slawomir wrote:
>Dariusz K. Ladziak <ladzk_at_ite.waw.pl> wrote in article
><33d8a305.20583088_at_news.nask.pl>...

>Nie wiem czy MksVir nadal wykrywa MsAV jako wirusa, nieuzywam obu. McAfee
>to nie Microsoft. McAfee baza danych jest uaktualniana co miesiac i mozna
>sobie sciagnac data file z Internetu. Ale przymusu nie ma.
>Niestety, ale za wiele mi to nierozjasnilo w glowie. Czy nad Wisla macie
>jakies specjalne wirusy?

   .... czy o droge pytasz ?

  Mks_Vir jest uaktualniany trzy razy w miesiacu i co z tego.
  Czego to dowodzi ? Ze to lepszy program od Scan McAfee ?
  Owszem mozna go sciagnac przez Internet ale tylko wersje DEMO,
  w ktorej niektore opcje nie dzialaja. To gorzej ?

  A jakie tu mamy wirusy ? Ano rozne, u nas tez hobbysci pisza
  wirusy, zeby zrobic na zlosc swoim kumplom, pokazac sie i byc
  pochwalonym przez Marka Sella. Zanim sie taki wirus rozejdzie
  po Polsce to zarazi wiele komputerow. Zanim pan McAfee zareaguje
  to juz pan Marek Sell dopisze nowa procedurke do swojego programu
  i odwirusuje nasze komputery.
  Flora i fauna tu i w Ameryce sa rozne, to samo z wirusami.

  Ostatnio zachecony slowami reklamy przetestowalem pewien program
  AV o nazwie Panda, ktory jest podobno bardzo popularny na rynku
  hiszpanskim. Podobno rozpoznaje okolo 13 tys wirusow.
  Sprawdzilem go na swoich probkach. Wykryl 6 wirusow.
   F-prot (europejski produkt) wykryl 165 wirusow.
  Widzisz roznice ?