Re: Netscape 4.01

Autor: DAREK (sandman_at_polbox.com)
Data: Thu 24 Jul 1997 - 20:35:14 MET DST

> Cześć,
> Zuważyłem że coraz więcej osób używa Netscape 4.01,
> co o nim myślicie, bo moim zdaniem przytrze nosa MSIE 4.0.
> Ja używam Netszkapy Professional Edition i uważam że w twj chwili
> nie ma sobie równych, a Gates znów się nieco spóznił.
> Co myślicie o tym programie?

Witam

Moim zdaniem przy bezpośrednim starciu NC 4 kontra IE w obsłudze news szala
zwycięstwa przechyla się na stronę NC i tak np. opcja sortowania według
autora
to jest dokładnie to o co chodzi a nie tak jak w IE gdzie wszystko jest w
sumie na
kupie i brak rozeznania w tematach.
Druga sprawa gdy rozwijam wątek danego tematu to od razu do końca nie
trzeba się bujać od wątku do wątku jak w IE

Jako że nie wszystkie rozumy zjadłem mam pytanie:
1. Czy można w NC 4.01 zaznaczać kolejne tematy news'ów do ściągnięcia w
trybie
Off Line.
2. Zaznaczać całe wątki jednym pociągnięciem myszy.