Re: Bezprecedensowa LICENCJA.

Autor: Andrzej Lewandowski (lewando_at_ibm.net)
Data: Thu 24 Jul 1997 - 13:04:13 MET DST

Jaroslaw Kozak <kozi_at_wbc.lublin.pl> wrote:

>Witam!

>Jestem ciekaw czy ktos zwrocil uwage na nowe zasady licencjonowania
>MKS_VIR-a sprzedawanego przez APEXIM?

>Otoz nowe warunki licencji sa bardzo oryginalne, tzn. nabywca moze
>uzywac tego produktu TYLKO NA KOMPUTERZE NA KTORYM NAKLEJONY JEST
>HOLOGRAM!!!!

Nie ma sie co podniecac. Po pierwsze, producent moze sformulowac
lincencje jak chce. Jak sie komus nie podoba, to moze programu nie
kupic.

Po drugie, wiekszosc powasnego oprogramowania licencjonuje tzw.
stanowisko programisty. Mozna sobie kupic program, i zainstalowac na
jednym komputerze. Za skopiowanie na kazdy nastepny trzeba kupic
osobna licencje.

Dziwie sie, ze Pan Kozak tak sie dziwi.

Andrzej Lewandowski