Re: Bezprecedensowa LICENCJA.

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 24 Jul 1997 - 12:50:10 MET DST

macias_at_phys.uni.torun.pl (Maciej Pilichowski) wrote:
>Hej,
>
> Dla mnie jest to jak najbardziej ok. W koncu nie po to sie pisze program,
>zeby jeden gosc kupil program i pozyczal go setce znajomych.
>
> Co prawda dziwna tylka ta maniera z naklejka, ale...
>
>milego dnia zycze
>hej

>Maciej "MACiAS" Pilichowski

program podlega takiemu samemu prawu autorskiemu jak wszystko inne.
kupujesz kasety ? a plyty CD ? czy pozyczasz znajomym ?
np. w stanach wlasciciele sklepow z uzywanymi cd musieli sie sadzic,
gdyz wytwornie muzyczne sie zjezyly ze cd sa w obiegu wtornym.
sklepy zostaly.

tak samo z programami. skoro ja nie wykonalem zadnej kopii,
wiec jakim prawem jakas durna licencja nie pozwala mi na pozyczenie
dyskieti znajomemu ? zakladam ze on tez nie wykona kopii.

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |