Re: po co MMX?

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Tue 22 Jul 1997 - 01:16:39 MET DST

lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl (Jaroslaw Lis) writes:

> Przeciez nie bez powodu pisze o NAJNOWSZEJ gierce :-)

Najnowszej gierce? Sugerujesz, ze najnowsza gierka pod Slowaris 86
wykorzystuje MMX? Wolne zarty. Obawiam sie, ze jakakolwiek gierka
wykorzystujaca MMX to tylko G95 i ew. NT4.0.

> A jak zainstalujesz jakiegos najnowszego rezydenta?

Jesli to rezydent, ktory nie odtwarza zawartosci uzywanych przez siebie
rejestrow, to bedzie dokladnie tak samo, jakby nie odtwarzal np.
rejestru IP.

> Kompilacja jadra co miesiac to JEST problem. Nigdy nie wiadomo co
> przestanie dzialac.

Co Ty sie tak uparles z kompilacja jakiegos jadra. Sugerujesz, ze
kompilacja jadra G95 nie co miesiac to juz nie jest problem?
O ile wiem, to inne patche daja sie zainstalowac (np. pod Windosem),
dlaczego nie nowy scheduler?

--
Krzysztof Halasa