Re: po co MMX?

Autor: milosz danielewski (mdaniel_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 18 Jul 1997 - 01:25:21 MET DST

On Thu, 17 Jul 1997 19:45:27 +0300, Maciej Bartkowiak
<mbartkow_at_cs.tut.fi> wrote:

>Przepraszam, a jakiej rozdzielczosci ? Ja tu nie mowilem
>o animowanych znaczkach pocztowych tylko o pelnoekranowym video.

 Owszem, nie bardzo wielki ale psa od konia da sie odroznic...

>Bzdura. Akurat siedze w tym po uszy i wiem, jaki jest karkolomny
>postep w tej dziedzinie. Co pare miesiecy pojawiaja sie propozycje
>nowych ulepszen do MPEG-4.

 Rzuc jakies konkrety

>Przecietnego uzytkownika, ktory NIE jest informatykiem przyciagaja
>wlasnie te "wodotryski" a nie finezja twoich algorytmow. Jemu chodzi
>o to, zeby miec dostep do kolorowego, trojwymiarowego WWW, rzeczy-
>wistosci wirtualnej na biurku i tego, zeby komputer nadawal sie do

 Trojwymiarowe WWW ? Chyba jak sobie leb do monitora wsadzi albo cegle
na jaja spusci...

>nauki gry na pianinie, robienia zakupow, videolacznosci przez ocean

 Dlaczego na pianinie a nie na puzonie ?
 A tego kupowania to wogole nie rozumiem ( nie pije w tym momencie do
kolegi ), o co w tym chodzi ?! Niby ze sklepowa w miesnym mam sie
laczyc internetem ?

>itp. Trzeba byc zatwardzialym wielbicielem zielonych literek na
>czarnym ekranie MERY, zeby nazywac te udogodnienia wodotryskami.

 Zalew informacyjnego smiecia nazywasz udogodnieniami ? Bardzo ci
brakuje zamiast mojego podpisu, podpietego 2MB MPEG'a z moja szpetna
geba ?

 Przytyk z historii...

pozdrowienia

milosz danielewski