Odp: Krzywy monitor

Autor: Apollo_44 (apollo44_at_polbox.com)
Data: Wed 16 Jul 1997 - 17:05:53 MET DST

----------
> Od: Arkadiusz Gruszka <riderek_at_polbox.com>
> Do: Multiple recipients of list <pecet>
> Temat: Krzywy monitor
> Data: 16 lipca 1997 16:00
>
> Helou ewrybady,
> mam problem z moja kobita, ktora ma problem ze swoim monitorem.
> Niestety nie upilnowalem jej i kupila monitor taki jak sie jej
> podobal (faktycznie ladny) i cuz sie okazalo: wprost doskonala
> geometria obrazu :(((
> Co prawda poduszki boczne mozna korygowac ale poduszki gorna i dolna
> sa po prostu zywym przykladem na to ze okrag jest najdoskonalsza
> [...]

Odaj tego Goldstara 14, jest to najgorszy syf pod sloncem jaki widzialem, nie obraz sie ale nawet nie fatygwalbym sie go nawet wlaczyc, nie dosc ze obraz bog wie jaki, to kineskop jest wrecz doskonaly,
dawno tak wypuklego nie widzialem.

Naprawde nie warto go naprawiac, poupieraj sie w sklepie zeby oddali ci kase.
                apollo44_at_polbox.com