Odp: Jaka karta dzwiekowa?

Autor: Eterna (eterna_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 16 Jul 1997 - 17:02:06 MET DST

> Od: milosz danielewski <mdaniel_at_friko.onet.pl>

> Mam BMW i zastanawiam sie nad kupnem Poloneza...
>

> milosz danielewski

Tak, tylko ze to BMW bardzo chce jezdzic po wszystkich drogach.

PS. Sam mam Gravis Ultrasound P&P i zaczynam dostrzegac problemy np. z
grami (a lubie sie troche pobawic). Nie kazda ma obsluge Ultrasound (np. F22),
a pod emulatorem Sound Blastera nie wszystkie chca dzialac. A zdazaja sie i takie
co posiadaja obsluge Ultra ale lepiej dzialaja pod emulatorem SB (np. Tomb Raider,
Descent 2) No...oczywiscie, jak tworcy oprogramowania rozrywkowego przejda
calkowicie na Winde, to z Ultrasound nie powinno byc chyba problemow.
Jesli chodzi o MIDI to karta ta jest kapitalna.