Re: TPSA oszukuje?....- ale inaczej

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Wed 16 Jul 1997 - 08:53:27 MET DST


On 15 Jul 1997 22:12:56 GMT, "Dariusz Sułek" <bluedar_at_priv.onet.pl>
wrote:
[...]
> natomiast u mnie na wydruku okolo 85% rozmow to polaczenia z numerem
> 0202122 lub 576600(moj provider z ktorego czasami korzystam:((( )
> niestety , z tych wszystkich polaczen 50% to polaczenia po 1 "impulsiku"
> Pisze zdrobniale , poniewaz :
> sekund impulsow zlotych
> 2,9 1 0,18
> 4,7 1 0,18
> 35,0 1 0,18
> 760,0 ilestam ilestam
> 2,4 1 0,18
> 90,0 ilestam ilestam
> 4,5 1 0,18
> itd. itd. itd.
> Okazuje sie , ze TPsa jest bezwzgledna i nawet polaczenia na swoj numer
> 0202122 , ktore trwaja tak "dlugo" jak przedstawilem obrazowo w tabelce
> liczy impulsy. Kazdy z nas dobrze wie co mozna zrobic przez okolo 3
>sekundy laczac sie z Inetem. Hmmm... mysle sobie - zadzwonie do
>serwisantow TPsa , ktorzy przy tym siedza .Moze cos sie dowiem jak to jest
> z tymi polaczeniami , ktore nie doszly do skutku - bynajmniej nie z mojej
> winy.Niestety nic to nie pomoglo.Zostalem delikatnie mowiac zbyty :
>a to napewno nie nasza wina , a moze pana sprzet niehomologowany , a
>lacza napewno sa w porzadku , a my robimy zeby wszystko bylo oki
>itd.itp.
> W zwiazku z tym mam pytanie : czy jesli TPsa udostepnia ogolnokrajowy
>numer dostepu do sieci i dzieja sie takie ewidentne rzeczy (bo jak na tym
> samym sprzecie laczac sie co chwile jedno polaczenie moze trwac 3 sek.
> a nastepujace po nim jest oki i trwa tyle ile chce tego uzytkownik) i na
> dodatek wszystko to jest do udowodnienia , ze zrywalo polaczenia lub
>wogole takowe nie mialo miejsca a impulsy sa naliczane (wszystko jest na
> ich bilingu z numerem wlacznie - zeby ktos nie wciskal ciemnoty , ze
>zadzwoniles , spytales czy jest X w domu i odlozyles sluchawke).
> Jak wyglada to prawnie ??? czy mozna za takowe uslugi naliczac oplaty
> (w tym konkretnym przypadku impulsy)?? Przeciez na skale kraju niech na
> ten numer laczy sie tylko 10 tys.osob i kazdej z nich niech TPsa
>swiadomie
> badz nie zerwie 10 laczen w miesiacu po ok.3 sekundach , z ktorych nie
> mamy zadnego pozytku to szybciutko zwroca sie pieniadze za wymiane
> modemow na 33600.:(((
> To jest moja opinia na ten temat (moze ktos z Was ja podziela) ale uwazam
>, ze tak nie powinno byc. Tym bardziej , ze numer 0202122 sluzy
>tylko do
> jednego , wiadomego celu.

Przeczytaj sobie regulamin TPSA, stanowiacy jakby nie bylo czesc umowy
miedzy toba a telepsem. Nie ma tam nic o czasie polaczenia i sposobie
wykorzystania - mozesz nawet wymownie milczec przez telefon. Nie ma
tam tez nic o dostepie do Internetu - to nie jest usluga wynikajaca z
umowy. Potem przeczytaj sobie zasady dostepu przez numer 0-202122 -
ZADNYCH GWARANCJI!!! Ten numer to usluga ponadumowna do naganiania
forsy telepsu. Oczywiscie elementarna uczciwosc wymagalaby, aby
polaczenia dochodzily do skutku i dawaly efekt, ale czego wymagac od
monopolisty. Inne pytanie z tej samej beczki - po kiego grzyba wszyscy
stukamy ppp i ppp (albo skrypt za nas to robi)? Dla identyfikacji?!!!
Dla ochrony przed nieuprawnionym dostepem?!!! Bo ja odnosze wrazenie,
ze tylko po to, zeby te kilkanascie sekund dluzej wisiec na linii i
zwiekszyc szanse zaliczenia kolejnego impulsu.
Jesli komercyjny provider mialby taka stope blednych wejsc jak
telepies, to klienci z geba by lecieli, a jakby nie pomoglo, to firme
zmienili. A monopoliscie co zrobisz? Ja powaznie zastanawiam sie nad
komercyjnym kontem do domu, bo mi wychodzi ze tak z pol banki
miesiecznie marnuje wlasnie na takie dziesieciosekundowe polaczenia ze
zrabanymi modemami na centrali.

Darek



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:13:55 MET DST