Re: TPSA oszukuje?....- ale inaczej

Autor: Dariusz Sułek (bluedar_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 16 Jul 1997 - 00:12:56 MET DST

Przemo <karlik_at_polbox.com> napisał(a) w artykule
<5qfntl$rb2$2_at_bit.onet.pl>...
> Cześć!
> Niedawno napisałem na łamach tej grupy, że TPSA oszukuje. Przeczytałem
> wszystkie Wasze rady na ten temat i zrobiłem tak jak większość radziła -
> poszedłem po wydruk

  Ja tez
> aby potem zareklamować rachunek.

   taki mialem zamiar

> Podwojona kwota rachunku za telefon wzięła się z ponad 1,5
> godzinnych rozmów zamiejscowych i z komórkowcami (GSM, Centertel...).

  natomiast u mnie na wydruku okolo 85% rozmow to polaczenia z numerem
  0202122 lub 576600(moj provider z ktorego czasami korzystam:((( )
  niestety , z tych wszystkich polaczen 50% to polaczenia po 1 "impulsiku"
  Pisze zdrobniale , poniewaz :
  sekund impulsow zlotych
      2,9 1 0,18
      4,7 1 0,18
    35,0 1 0,18
   760,0 ilestam ilestam
      2,4 1 0,18
     90,0 ilestam ilestam
      4,5 1 0,18
    itd. itd. itd.
  Okazuje sie , ze TPsa jest bezwzgledna i nawet polaczenia na swoj numer
  0202122 , ktore trwaja tak "dlugo" jak przedstawilem obrazowo w tabelce
  liczy impulsy. Kazdy z nas dobrze wie co mozna zrobic przez okolo 3
sekundy laczac sie z Inetem. Hmmm... mysle sobie - zadzwonie do
serwisantow TPsa , ktorzy przy tym siedza .Moze cos sie dowiem jak to jest
  z tymi polaczeniami , ktore nie doszly do skutku - bynajmniej nie z mojej
        winy.Niestety nic to nie pomoglo.Zostalem delikatnie mowiac zbyty :
a to napewno nie nasza wina , a moze pana sprzet niehomologowany , a
lacza napewno sa w porzadku , a my robimy zeby wszystko bylo oki
itd.itp.
  W zwiazku z tym mam pytanie : czy jesli TPsa udostepnia ogolnokrajowy
numer dostepu do sieci i dzieja sie takie ewidentne rzeczy (bo jak na tym
  samym sprzecie laczac sie co chwile jedno polaczenie moze trwac 3 sek.
  a nastepujace po nim jest oki i trwa tyle ile chce tego uzytkownik) i na
 dodatek wszystko to jest do udowodnienia , ze zrywalo polaczenia lub
wogole takowe nie mialo miejsca a impulsy sa naliczane (wszystko jest na
 ich bilingu z numerem wlacznie - zeby ktos nie wciskal ciemnoty , ze
zadzwoniles , spytales czy jest X w domu i odlozyles sluchawke).
  Jak wyglada to prawnie ??? czy mozna za takowe uslugi naliczac oplaty
  (w tym konkretnym przypadku impulsy)?? Przeciez na skale kraju niech na
  ten numer laczy sie tylko 10 tys.osob i kazdej z nich niech TPsa
swiadomie
  badz nie zerwie 10 laczen w miesiacu po ok.3 sekundach , z ktorych nie
   mamy zadnego pozytku to szybciutko zwroca sie pieniadze za wymiane
  modemow na 33600.:(((
  To jest moja opinia na ten temat (moze ktos z Was ja podziela) ale uwazam
, ze tak nie powinno byc. Tym bardziej , ze numer 0202122 sluzy
tylko do
  jednego , wiadomego celu.

  pozdrawiam

  Darek

ps.u mnie w Opolu biling za darmo mozna dostac jedynie przy skladaniu
      reklamacji - bez roznicy jak zostanie rozpatrzona. A nie spotkalem
sie
    z limitowanymi reklamacjami (mysle , ze raz w miesiacu mozna taka
  zlozyc:)))) )
    Chyba sie rozpisalem .........