Re: Otwieranie dyskow

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 11 Jul 1997 - 19:14:47 MET DST

>Czy ktos zna firme w Warszawie, ktora potrafi (i robi to
>profesjonalnie) otwierac dyski SCSI. Chodzi o sprawdzenie co sie stalo
>z mechanika (komora prozniowa etc...)

Nie ma takiej firmy w Polsce. W naszym kraju nie serwisuje nikt
twardzieli. Nie ma zadnego laboratorium ani powaznego serwisu, ktory
potrafilby np. za oplata odzyskac dane z kropnietego twardziela. Takie
operacje natomiast przeprowadzaja niektorzy dystrybutorzy w ten sposob,
ze odsylaja twardziki do Niemcow, a oni czasem nawet potrafia odzyskac
dane. Sprobuj skontaktowac sie z Incomem i wmow im ze to ich dysk i ze
masz na nim warte pare miliardow dane, bez backupu. Za odpowiednia oplata
powinni zaspokoic Twoje pragnienie. Nie wiem tylko, czy to ma sens, bo za
te pieniazki stac Cie bedzie na 5 nowych dyskow ;->

karpio