Odp: Odp: Pytanko o podkrecanie P 100

Autor: Eterna (eterna_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 10 Jul 1997 - 15:48:10 MET DST

----------
> Od: Tomasz Kłoczko <kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl>
> Eterna <eterna_at_free.polbox.pl> wrote:
> [..]
> : He, a mozecie powiedziec cos na temat jakiej dokladnie pasty najlepiej
> : uzyc i czy da sie ja potem zmyc, jak by sie chcialo wymienic procesor
> : na nowszy. Podkrecilbym sobie P166 na 200.
> : A, i jaki do tego wentylator najlepiej sobie zalatwic, zeby wszystko nie
> : odlecialo.
>
> Znajomi używają pasty do zębów ale pasta do butów też powinna być dobra.
> Pastę do zębów łatwo zmyć z pastą do butów już ciut gorzej.
> [...]
Hmm, cyjanopan Cie zdradzil, a byl bym juz uwierzyl. :-))))
Ponawiam pytanie:
Czy moze ktos orientuje sie jaka pasta nadaje sie pomiedzy procesor
i radiator, zeby spowodowac lepsze przewodzenie ciepla i czy da
sie ja pozniej zmyc i jak ?
A takze jaki wentylator zastosowac, zeby uzyskac mocniejsze chlodzenie,
przy podkreconym procesorze ?
Z gory dziekuje za rzeczowe odpowiedzi.

Pozdrawiam.
ETERNA