Odp: Wiatrak i zasilacz

Autor: Eterna (eterna_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 10 Jul 1997 - 15:48:04 MET DST

> Od: Wojciech Nowakowski <WojNow_at_polbox.com>
>
> Witam
>
> Prosze o pomoc. Nie kreci mi sie wiatrak na zasilaczu. Pewnie sie saplil
> ale czy moze byc jakas inna przyczyna?
> Ale najwazniejsza jest dla mnie odpowiedz czy wymiana zasilacza jest
> konieczna? A moze bedzie bez wiatraka...???
> W komputerze (pentium120) mam cd-rom, karte dzwiekowa, modem; chwilowo
> tez drugi dysk...
> Prosze o odpowiedz.
>
> Pozdrawiam serdecznie
>
> Wojciech Nowakowski
> NEMEZIS
> [...]

Hmm, rozkrec zasilacz i sprobuj pogrzebac, moze wiatrak sie nie
spalil. Tez mialem klopoty z wiatrakiem - zatrzymywal sie, terkotal itp.
Po rozebraniu zasilacza (ah, jak ja lubie rozkrecac ten moj komputer :-) )
rozmontowalem wiatrak, nasmarowalem go (smar LT 43 :-) ) i od tamtej pory
chodzi jak nowy. :-))

Pozdrawiam.
ETERNA
Wojciech Trybuch