Re: piszczyk

Autor: Tomasz Cholewa (TomekCh_at_pulsar.com.pl)
Data: Thu 10 Jul 1997 - 09:07:00 MET DST

At 00:44 97-07-10 +0200, you wrote:
>Z tego co wiem to oryginalne eSBeki maja lacze do spikara ;), i można
>go sciszac przez mixer lub zew glosniczki, ale jak kiedys podlaczylem
>kabelek z plyty do karty to zaczal dymic (nie wiem ktory to byl +/-, a
>na SB-ku nie bylo napisane)

A dla takiego pseudo glosniczka to jaka to roznica???? Bo chyba dla
glosnika o tak malej mocy, to obojetne czy wychyli sie w jedna czy w druga
strone o te ulamki mm????
Twoj list jest troche nie scisly! nie bardzo mozna kapnac co zaczelo sie
dymic!
Glosnik moze sie przepalic (pyk! i po sprawie), przy b.duzej mocy
dostarczonej a przy malej mocy glosniczku dobrej jakosci to membrana moze
wyskoczyc (ale fajny efekt :))) )

Jak nie bylo opisane to to jakis szlif :) (skoro tak duzo tego ostatnio :)
) musial byc :), bo na oryrginalnych (???) jest, sprawdzilem!

>Pozdrawiam
> <MSkura_at_amg.gda.pl>
> Marcin <Skura>towicz

pozdrowienia TCH
/__ __// ___// // / Tomasz Cholewa - LightWave user
  / / / /__ / _ / mailto:TomekCh_at_pulsar.com.pl
 /_/ /____//_//_/ http://www.pulsar.com.pl