Re: Szlif dysku

Autor: Artur Stuczynski (stucz_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 09 Jul 1997 - 22:48:54 MET DST

Krzysztof Politowski wrote:

> Sluchaj gosciu! Czlowiek zadal grzeczne pytanie. Jesli nie znasz
> odpowiedzi to nie wymyslaj nikomu od kretynow - moze sam nie jestes lepszy?
> A jesli znasz to odpowiedz to wtedy wal na liste - po to jest!

Żadne tam grzeczne pytanie tylko odzwierciedlenie fochów faceta, który
nie potrafi zignorować dyskusji na nie interesujące go tematy. Ale nie
ma go co winić, bo zrobił to dowcipnie.

> Ja nie jestem pewien, ale moze cos dalaby analiza chemiczna kleju
> pod naklejka z numerkiem itd... Jesli masz znajomego chemika to mozesz go
> poprosic - jesli znajdzie slady roznych klejow to pewnie szlif, jak nie to
> moze byc jednak orginal...

:)))))))))))) Może od razu do laboratorium Komendy Głównej Policji? Toż
to oszustwo ścigane z urzędu! :)

> A poza tym to radzilbym kupowac dyski w porzadnych firmach - tam
> masz pewnosc, ze to nie szlif i ze bedzie kompatybilny z Windows95.

No nie, nie wytrzymam! Od jutra zaczynam sprzedawać obudowy z logo
"Windows 95 compatible" :) Bez zasilaczy!

A tak na marginesie: czy ktoś szlifuje dyski 3,5" na 2,5" do notebooków?
To byłby dopiero interes... :)

--
Pozdrawiam
Artur