Re: Szlif dysku

Autor: Krzysztof Politowski (krzysp_at_moon.mlab.pg.gda.pl)
Data: Wed 09 Jul 1997 - 11:36:46 MET DST

Tomasz Lisowski napisal:

> Bylo kiedys takie okreslenie na szczyt kretynstwa , ale teraz trzeba
> bedzie to zmienic !!

        Sluchaj gosciu! Czlowiek zadal grzeczne pytanie. Jesli nie znasz
odpowiedzi to nie wymyslaj nikomu od kretynow - moze sam nie jestes lepszy?
A jesli znasz to odpowiedz to wtedy wal na liste - po to jest!

        Ja nie jestem pewien, ale moze cos dalaby analiza chemiczna kleju
pod naklejka z numerkiem itd... Jesli masz znajomego chemika to mozesz go
poprosic - jesli znajdzie slady roznych klejow to pewnie szlif, jak nie to
moze byc jednak orginal...

        A poza tym to radzilbym kupowac dyski w porzadnych firmach - tam
masz pewnosc, ze to nie szlif i ze bedzie kompatybilny z Windows95.

Pozdrawiam
KrzysP

--
 Krzysztof Politowski MLK OI PG