Re: POMOCY !!! CZY KTOS ZNA SIE NA KOMPACH ???

Autor: Romuald Szcześniak (dziubek_at_invarnet.inwar.com.pl)
Data: Mon 07 Jul 1997 - 02:13:39 MET DST

Waldi <Waldim_at_amwaw.edu.pl> napisał(a) w artykule
> Ludzie pomozcie!!!
> Nie wierze ze na liscie nie ma czlowieka ktory by nie wiedzial co zrobic
> z ukladem DALLAS gdy zapomni sie haslo do BIOSU w laptopie.
> Problem jest nastepujacy: zapomnialem hasla do BIOSU, kompek to laptop
> ENCYCLOPEDIA 386SX, BIOS to 1986-91 AMI 386SX, na plycie nie ma zadnych
> jumperow do resetu, opisu plyty nie mam i mam na glowie wsciekla
> blondynke ktora mnie zabije bo to jej kompek :(((
>
> Mam nadzieje na porade typu KTORE nozki ukladu nalezy zewrzec zeby
> zresetowac ten uklad DALLAS lub cos w tym typie.

Coś w tym typie:
Wylutuj tego pieprz***** DALLAS'a i zewrzyj _wszystkie_ nóżki na bliżej
nieokreślony, dłuższy czas (była kiedyś na liście taka porada) - za skutek
nie ręczę !!!
Ewentualnie pozostaje Ci skontaktowanie się z firmą KAREN - Warszawa
(sprzedają głównie laptopy to może wiedzą) :-|

--
      pozdrowionka...
   dziubek_at_invarnet.inwar.com.pl