POMOCY !!! CZY KTOS ZNA SIE NA KOMPACH ???

Autor: Waldi (Waldim_at_amwaw.edu.pl)
Data: Sun 06 Jul 1997 - 23:36:39 MET DST

Ludzie pomozcie!!!
Nie wierze ze na liscie nie ma czlowieka ktory by nie wiedzial co zrobic
z ukladem DALLAS gdy zapomni sie haslo do BIOSU w laptopie.
 Problem jest nastepujacy: zapomnialem hasla do BIOSU, kompek to laptop
ENCYCLOPEDIA 386SX, BIOS to 1986-91 AMI 386SX, na plycie nie ma zadnych
jumperow do resetu, opisu plyty nie mam i mam na glowie wsciekla
blondynke ktora mnie zabije bo to jej kompek :(((

Mam nadzieje na porade typu KTORE nozki ukladu nalezy zewrzec zeby
zresetowac ten uklad DALLAS lub cos w tym typie.
Nie bawia mnie juz odpowiedzi typu (a dostalem ich 43):
- przeczytaj sobie opis plyty
- wyjmij bateryjke
- wyjmij go z podstawki
- odlacz akumulator
- podaj haslo nadrzedne AMI
- itp.
niewtajemniczonych , ktorzy takie rady dawali informuje ze uklad DALLAS
nie jest umieszczany na podstawce, ma wlasne podtrzymanie napiecia,
haslo AMI nie dziala, a gdybym mial instrukcje do plyty to bym na liscie
nikomu d**** nie zawracal !

z powazaniem i nadzieja na prawdziwa pomoc

Waldi

waldim_at_amwaw.edu.pl
waldim_at_amnesiac.123.org
waldim_at_polbox.com