Re: Nie kupujcie Caviarow! Caviary to badziewie!

Autor: Romuald Szcześniak (dziubek_at_invarnet.inwar.com.pl)
Data: Sun 06 Jul 1997 - 13:26:28 MET DST

Janusz Kolodziej <stkolodz_at_cyf-kr.edu.pl> napisał(a) w artykule
> Kupujcie dyski Quantum, IBM, Fujitsu. Recze za te firmy.
Głową ???
> Jak kupicie Caviara to miejcie pretensje do siebie.
Miałem 850-kę Caviar'a - trochę głośny ala nie miałem z nim najmniejszych
problemów.
Zmieniłem na WD AC32500 (2,5 GB) - szybki i cichy.
Kolega także używa 850-ki i bardzo sobie chwali (niestety nie ma dostępu do
Internetu).
> Po odpowiedniej liczbie inwektyw pod moim adresem
> zobowiazuje sie odszczekac i wycofac i uznac za pierdoly
> wszystko co do tej pory na temat podzespolow napisalem.
Ty <censored>*

--
      pozdrowionka...
   dziubek_at_invarnet.inwar.com.pl