Re: Przesiadka na NT4 ?

Autor: Piotr Trzcionkowski (ZmienNa_trzcionk_at_us.edu.pl)
Data: Sat 05 Jul 1997 - 08:17:17 MET DST

4 Jul 1997 06:23:25 GMT, Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl>
napisał(a):

>niestety tak. microsoft deklarowal ze z g95 ma dzialac pod NieTe, jednak
>z tym bywa roznie. wiele programow ma specjalne wersje na NT.

Pewnie chodzi Ci o defrag :-)

Owszem są programy deklarujące pracę tylko pod win95, ale to może
oznaczać tylko dwie rzeczy: chęć wyciągnięcia dodatkowych pieniążków
za wersję pod nt bądź że to kompletne dziadostwo. API 95 jest
podzbiorem API NT.

>FAT na NTFS da sie. czy VFAT, raczej watpie. NT nie ma mozliwosci
>czytania VFAT.

WOW to już NAPRAWDĘ REWELACJA. Jakby nt' k nie miał możliwości
czytania VFAT to by nie było długich nazw poza NTFSem. To czemu ja je
widzę ?

Wracając do rad. NT40 chodzi znacznie gorzej niż 95 tak, więc ogólnie
nie polecam chyba, że ma się coś więcej niż 120MHz proc i 32MB .
Natomiast NT50 beta chodzi już całkiem porównywalnie z 95.