Re: Pentium MMX 233 Mhz

Autor: Andrzej Karpinski (karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl)
Data: Thu 03 Jul 1997 - 11:15:25 MET DST

> Proc jest umieszczony w cenniku_detalicznym Eltrade.

Co tylko potwierdza moje zdanie nt. Eltradu, bo jako zywo wzmianki o tym,
ze proca nie ma lub ze trzeba czekac nie znajdziesz nigdzie. Powinno byc
jasno napisane, co firma posiada na polce, przynajmniej w ilosci szt. 1, a
co sprowadza na zamowienie. Niestety 90% firm ma cenniki pt. "Stek bzdur"
na zasadzie sprowadzilem miesiac temu jedna plyte, a to ja trzymam w
cenniku. Albo: konkurencja ma w cenniku Pentium II to i ja se wsadze.
Fakt, ze cos jest w cenniku wcale nie oznacza, ze to mozna kupic... Po
prostu przegladajac cenniki nalezy zadzwonic i sprawdzic wyrywkowo, czy
firma sprzeda (kiedy?) wyrywkowo kilka co ciekawszych pozycji. Zaden
problem wpisac dowolne pierdoly, tylko jak to sie ma do rzeczywistosci?:>
Zreszta to znaczenia nie ma bo TCH twierdzi, ze w przyszlym tygodniu beda
miec K6/233, a im akurat wierze ;-)

pozdrawiam,
karpio